Activision Anthology Remix Edition

Activision Anthology Remix Edition
alaAverage 4

3 Tests

Jan 2025

alaTest hat 3 Testberichte und Kundenbewertungen für Activision Anthology Remix Edition zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 4.3/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.1/5 für andere Produkte.

Im Durchschnitt haben Anwender dieses Produkt mit 100/100 und Experten mit 60/100 bewertet.

Bewertungsanalyse

(Basierend auf 3 Bewertungen)

Testberichte  

Meinungen  

Haftungsausschluss:

Unten ist eine Liste der Bewertungen für diesen oder ähnliche Produkten. Wenn Sie glauben, dass diese Gruppierung falsch ist klicken Sie bitte hier, um das zu melden.
Lesen Sie mehr auf unserer FAQ-Seite.
Zeige 1 - 3 von 3 Testberichte anzeigen: aus Schweiz | in anderen Sprachen

Kundenmeinung (amazon.com)

Amazon.com review summary for Activision Anthology Remix Edition

 

alaTest has collected and analyzed 2 user reviews of Activision Anthology Remix Edition from Amazon.com. The average user rating for this product is 5.0/5, compared to an average user rating of 4.0/5 for other products in the same category on Amazon.com.

100% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

Jan 2025

Expertenbewertung von : Kirk Hiner (applelinks.com)

Activision Anthology: Remix Edition

 

The benefit of collections like this for guys like me is the quick trip down memory lane. Quite a few times, I heard myself saying, "Oh yeah, I remember this game." Even my wife, who was all of three-years-old in 1982, could recall playing games like...

And here's a question. Looking through the game titles, I couldn't believe Activision would've released a game called Bloody Human Freeway back in the early 80s. Things like that just weren't allowed when Reagan was president. The PlayStation 2 version...

Feb 2004

Preisvergleich für Activision Anthology Remix Edition

No prices for this product

Top 5 Receiver und Verstärker

Ähnliche Receiver und Verstärker

  • Dieselbe
    Marke