LG BP440

LG BP440
alaAverage 1.7

3 Tests

Nov 2024

alaTest hat 3 Testberichte und Kundenbewertungen für LG BP440 zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 1.7/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.0/5 für andere Produkte.

Im Durchschnitt haben Anwender dieses Produkt mit 33/100 bewertet.

Bewertungsanalyse

(Basierend auf 3 Bewertungen)

Meinungen  

Haftungsausschluss:

Unten ist eine Liste der Bewertungen für diesen oder ähnliche Produkten. Wenn Sie glauben, dass diese Gruppierung falsch ist klicken Sie bitte hier, um das zu melden.
Lesen Sie mehr auf unserer FAQ-Seite.
Zeige 1 - 3 von 3 Testberichte anzeigen: aus Schweiz | in anderen Sprachen

Kundenmeinung (productreview.com.au)

Poor performing machine

 

I Echo the previous reveiw of lack of wireless functions and the need for an ethernet connection. Playing a DVD is useless as the picture quality is so poor I cannot see the video clearly. The picture aspect ratio is incorrect and cannot be rectified....

Apr 2015

Kundenmeinung (productreview.com.au)

LG BP440 Blu-Ray Player is a disappointment

 

are on the set-up screen. I found myself tapping on the remote with nothing happening on the screen. It took me a while to figure it out (and I consider myself technology savvy). The next thing that shocked me was that the unit requires a cable...

Clunky menus, advertised wireless features don't work without a cable, poor value for money

Mai 2014

Kundenmeinung (productreview.com.au)

LG BP440 Blu-Ray Player is a disappointment

 

They advertise the BP440 as a 'smart' Blu-Ray player. After purchasing it, I would not call it smart. It's clunky to use. It is poor value for money. Advertised smartphone features require a cable. After opening the box, the first thing that surprised...

Clunky menus, advertised wireless features don't work without a cable, poor value for money

Mai 2014

Preisvergleich für LG BP440

No prices for this product

Top 5 Blu-ray Player

Ähnliche Blu-ray Player

  • Dieselbe
    Marke